F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

HAMPIR TIBA...........
     Semalam 24.3.2011 aku ke hospital serdang untuk pump talk(kaunseling)...diorang ajar aku cara untuk bernafas n senaman lepas oprate.cos ble dh oprate keadaan smue berubah...smue pergerakan terbatas.. sekarang mmg aku dapat melakukannye tiba masenya nanti aku rasa aku x leh nk lakukan mcm ape yg aku lakukan sekarang..... aku jd x leh tido sejk kebelakangan ni...tiap2 malam terjaga...aku x tenang.....seolah2 macam ade sesuatu nk jadi kt aku......."ya allah berilah aku kekuatan untuk menghadapi semua ni.." aku cuma berharap tiba hari nk oprate nanti smoge ade perubahan dan pembedahan x perlu dijalankan lagi......... mak aku smpai bernazar kalau aku x jadi oprate mak aku puasa 1 hari....lepas pump talk dktor xplain smue aku mule jd takut untuk hadapi hari tersebut...8.4.2011 penentu aku berharap sgt2 x jadi oprate...3.4 ni aku dh kene admit kt wad....dktor nk pantau aku sebelum oprate.... aku hanya mengharap keajaiban berlaku atas diriku.....semoga allah mendengar doa aku........

0 comment[s] | back to top